zondag 9 februari 2014

een paar fotootjes

zoals beloofd, enkele sfeerbeelden want, een foto zeg meer dan een hele omschrijving...

vanuit de terminal in Heatrow, had ik prachtig zict op het vliegtuig die me naar melbourne bracht.

Een screenshot van de skycam in het vliegtuig, het was een cameraatjebevestigd in de staart van het vliegtuig, dat leverde altijd een prachtig zicht op!
Eindelijk aangekomen in Auckland en door alle veiligheidstoestanden. links Carolien en Roeland, Carolien mijn  reisgenote vanaf londen dan toch. Rechts wendy, die zo lief was om me te komen halen in de luchthaven.
 s'avonds loop ik nog eens rond in wendys tuin, het is alsof je in een botanische tuin rondloopt, je herkent bijna geen enkele plant en alles voelt zo tropisch aan.

In een van wendy's paddocks, staat deze prachtige boom...



een wandeling met haar 3 honden in  de botanische tuin van Auckland. de twee poedels zijn haar eigen honden, en de labrador in het midden is een puppy die ze aan het trainen is om een geleide hond te worden, heel lieve en goed gemanierde honden dus.
een uitstapje naar een zwart zand strand aan de west kust, het is echt heel bizar, zo' n zwart zand strand.
Op de foto ziet het er bruin uit maar het is echt pikzwart.
Prachtig zicht en een heldere zee, auto's mogen er gewoon op het strand parkeren, het is hier een echt autoland, zonder auto geraak je nergens

ik help wendy met sommige dingen, nu ben ik perziken aan het schillen, ze worden dan gekookt en in siroop gelegd, t smaakt een beetje zoals perziken in blik, maar dan beter...

1 opmerking:

  1. Wauw! echt zomer, geniet er ook van in mijn plaats want ik ben alvast jaloers :)
    kus

    BeantwoordenVerwijderen